Ännu ett bidrag till Stellas.se

Halloj!
Scrappar för fullt o det är sååå himla roligt!!!
Är inne i ett stim med inspiration, gott självförtroende o en massa LUST!!!
Är även väldigt "aktiv" då det gäller förnyelse på hemmafronten ;-) Har putsat fönster o bytt gardiner, köpt nya höstiga blommor till brokvisten, kollat in en massa nya inredningsdetaljer såsom ljusfat o ljus, dukar, lampor m.m.
Nu vill jag faktiskt mysa i höstrusket som, förmodligen, kommer inom kort.

Iaf så fanns mitt bidrag till Lift-tävlingen inne på Stellas.se upplagd i deras blogg nu, så då passar jag på att lägga upp den här oxå för allmän beskådan :-D

image58

Av någon underlig anledning så har de på Stellas råkat snubbla med fingrarna över tangentbordet och skrivit mitt alias som "asasli" istf "asali" ;-) Men eftersom jag är på Toppenhumör idag så gör det absolut ingenting ;-)

//Åsa

Kommentarer
Postat av: annika5064

Men hallå, vad många fina layouter du lagt ut här; har inte varit inne på ett bra tag, tydligen...snyggt!
Annika

2007-08-13 @ 20:29:15
URL: http://annika5064.blogg.se/
Postat av: Kanskesnart

Kanonfin!!

2007-08-13 @ 20:43:48
Postat av: Willea

Så snygg! Vad läckert du gjort med den stora bookplaten över cirkeln med journaling :-)

2007-08-13 @ 20:58:07
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: Fnyz/Hanna

den är superfin, färgerna är så härliga å passar så bra med temat! men favoriten är ändå de sydda "strecken" med bling på.
nu när du berättade om "missödet" så ser jag vart du menade ;-) men det är ju inget som man ser eller störs av ;-)

2007-08-14 @ 10:22:47
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0