Osså ett bidrag till Stellas.se

Ja så var mitt bidrag till Utmaningen på Stellas.se klar att visas för er. Den fanns ju upplagd i deras blogg nu, så då är det ju fritt fram att visa upp den på andra ställen oxå :-D

Min sida är tänkt att bli en dubbel-layout och detta är då den högra delen. Den vänstra har jag ännu inte börjat med, men det blir ju scrapkväll med goda vänner imorgon ;-)

image67

Det var ju en utmaning som hette "Du får inte - Du måste" och man var bl.a tvungen till att bara ha ett foto, ha mönstrade papper från minst 3 olika tillverkare. Jag valde då 3 bugs in a rug (det vita med cirklar o blommor), Making Memories (grönprickiga) och Urban Lily (det röda med blommor och fågeln på)
Sen skulle journalingen synas och man skulle ha något stämplat med (clearstamps flourishes v.2).
Man fick inte dekorera med blommor och inte använda sig av chipboard. Så rubriken fick bli Qk (metro och Abigail classic)

Blir så glad av kommentarer så skriv något nu när du ändå är inne o kikar!!! :-D

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Elin

Super mysig åå tänk att du äntligen ha fått använda din rubrik =) Ska bli skoj att ses och scrappa i morgon. Kram

2007-08-21 @ 20:25:50
URL: http://www.pylle.blogg.se
Postat av: kikkan

Jättehärlig LO, tokgillar färgerna.

2007-08-21 @ 22:06:23
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0