Så har det hänt igen...

att jag sökt för ännu ett dt-uppdrag, men inte blivit utvald. Jag undrar när jag ska ge upp?? Men som den tävlingsmänniska jag är så gillar jag utmaningarna och den största drömmen är naturligtvis att jag ska bli antagen...nån gång.

Denna gång sökte jag till Jommas lilla krypin och man skulle göra tre st olika layouter.

Den första layouten skulle ha fokus på journaling och jag gjorde då en sida till min BoM som handlade om vår långa och stundom smärtsamma längtan efter ett litet barn, och sedan lyckan över att äntligen få bli mamma.

image66

Gör min BoM i letter och blandar både stående och liggande, vilket är jätteroligt.

Den andra layouten var att man skulle inspireras av detta cd-omslag...



och här är min tolkning:

image65

Den tredje layouten skulle man använda något material som fanns i hennes shop. Jag använde mig av pappret "Salsa Celebration" från Junkitz och här är den layouten:

image63

Detta är oxå en BoM-sida :-)


Som vanligt gäller Ris och/eller Ros!!!!

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Elin

Bara rosor från mig älskar du rockar vår värld.
ger dig en STOR tröstande kram.

2007-08-18 @ 10:05:59
URL: http://www.pylle.blogg.se
Postat av: Sosofofie

Tjusiga allihopa men "du rockar vår värld" är GRYM!! Skit snygg!!

2007-08-18 @ 10:09:55
URL: http://sosofofie.blogspot.com
Postat av: Örnen

Jag gillar att det är så olika alla tre! Blev tokkär i "Du rockar vår värld"!!!

2007-08-18 @ 10:38:06
URL: http://ornen.blogspot.com/
Postat av: Scrapmom

Alla tre är superfina, men Du rockar vår värld är grym! Vrålläcker! Förstår inte varfö du inte blir DT-medlem nånstans och håller tummarna för att det lossnar snart!

2007-08-18 @ 10:41:20
URL: http://www.scrapmom.blogg.se
Postat av: Caroline / Mizty

Kanonfina LO´s!! Min favorit är oxå "du rockar" Helt grymt läcker!!
Kramizar

2007-08-18 @ 10:42:46
Postat av: Miss Goldie

Du rockar vår värld var supersnygg!

2007-08-18 @ 11:09:12
URL: http://missgoldies.blogspot.com/
Postat av: Kanskesnart

WOW!! Skitsnygga allihop!

2007-08-18 @ 11:15:07
Postat av: tjej 83

ne gu så fina, snor kanske den i mitten, du rockar min värld :-) så fina färger med. alla va kanonfina. ha de bra

2007-08-18 @ 13:00:23
Postat av: Jo

Oj vad fina! Och som de andra har skrivit redan: Du rockar vår värld är ju apsnygg!! Den kommer jag nog att lifta nån gång. Kram!!

2007-08-18 @ 18:37:47
URL: http://joscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: loppan79

JÄttefina! Ge inte upp sökandet till dt. Du är ju jätteduktig och snart kommer det säkert bli du som blir utvald :-)

2007-08-18 @ 19:25:04
Postat av: EmmLa

Ojojoj vilka fina grejer du gör!!

2007-09-16 @ 14:47:32
URL: http://emmlisen.bogspot.com
Postat av: Sofia N

Hej! Wow- de var ju supersnygga!! (sârskilt de tvâ första.) Din tolkning av bild nr 2, skivomslaget, âr klockren!.. Jag âr sâker pâ att du kommer vinna nâgon tâvling snart med dina snygga och vâlarbetade alster!
Sjâlv har jag ocksâ blivit vâldigt sugen att börja scrappa!.. Kollar runt lite hâr i bloggarna och jag mâste verkligen sâga att det verkar lockande! Jag skulle kunna göra vârsta albumet med alla bilder jag tagit med digitalkameran.. =) Vet inte hur bra mina scrapp-alster skulle bli, men det skulle vara kul att prova, och lâra sig!.. (Jag âr en sân dâr som har olika "prova-pâ-nya-pysselssâtt-perioder" hela tiden. Fâr se om jag börjar scrappa jag med,och vad det blir av det isâfall...)
Ha sâ kul med pysslandet! Kram frân Sofia

2007-09-18 @ 02:04:39
URL: http://SofiasDecoupageOchPyssel.blogg.se
Postat av: weva

Hej! Efter som jag är nybörjare på detta har jag ju skrivit på fel ställe! Jag är från Hälsingland och har ett barnbarn som är 1,5 månader! Han
är nästan
(jooo, han är faktiskt lika söt) som din gullunge! Får man säga så? Ifall jag kunde skulle jag lägga in bilder på mormors älskling!

Vilka fina kort du har gjort som finns att beskåda på Lilla Handarbetsboden i Bollnäs!! Jag blev förvånad över vad mycket som fanns där!!Ha en trevlig helg !

2007-10-12 @ 21:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0