En Layout

Nu kan jag visa mitt bidrag som jag skickade in till dt-tävlingen på nickans scrapp, eftersom hon har avslöjat vinnaren nu.
Det blev inte jag, men väl min scrapparkompis Elin/Pylle :-) Är så glad o stolt över henne nu!!!  Min andra scrapparkompis Hanna/ fnyz knep andraplatsen så ett jättegrattis till henne oxå!!! :-D

Här är iaf mitt bidrag...risa o rosa gärna!!

image44

Det är tänkt att denna ska bli en dubbel, men den andra sidan är inte klar än ;-)

Jag har använt mig av:
Papper/ CS: Bazzil CS, Crate (Carnival), Creative Imagination (scalloped)
Dekorationer: Chipboard (MM- Jigsaw), Chipboardswirl (Fancy pants), Blomma (You do),Fluid chalk, Scrappers floss (Karen Foster), Organzaband, sidenband, knapp, akrylfärg

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Lisbet

Den är jättefin - giller den blå färgen. Den är mättad så den passar perfekt.

2007-07-20 @ 10:51:15
URL: http://digiscrapp.blogspot.com
Postat av: Ein

Jag älskar den här lon och kortet är så underbart på Ellen. Kram vännen

2007-07-20 @ 16:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0