Ett litet gratulationskort...

Här kommer ett litet grattis-kort som jag gjort så där "bara för att". Tycker att det är roligt med lite omväxling från mina layouter att skapa kort.
De söta hänglarna har jag fått i en RAK av bitte71, tusen tack för det!!

image20

Jag har använt:
Papper/ Carsdtock: Bazzil CS, Basic Grey (Lily kate)
Dekorationer: Band, Floss, Primablommor (s, m o L), Fluid chalk, QK-bokstäver (metro), Pennor (Sakura soufflé- vit, Faber Castell- svart)
Stämpelmotivet är målat med distresser o nederkanten på den vänstra hängelkanten är det stickles (glitterlim) på.
Har satt fast motivet med 3-D kuddar för att få lite "liv" i kortet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fint kort! Vad snyggt att ha minialbum-sidan bakom, får jag nog lägga på minnet!

2007-06-13 @ 22:42:25
URL: http://smamirakel.blogg.se
Postat av: bitte71

Åh, vad fint det var! Vad roligt att du fick användning för min RAK - tycker det är så kul när folk tycker om det man skickar och har glädje av det!

2007-06-15 @ 19:36:02
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0