Här var det stilltje...F-låt!

Sommaren har kopplat greppet om mig. Iaf  har den det den senaste veckan. Därav min frånvaro också. Det soliga vädret har fått ut mig i gröngräset. Har dock fått hålla mig mestadels i skuggen eftersom jag lyckades med konsten att få hela kroppen full med soleksem.

Har dock knåpat ihop en Layout till magdas maj-junitävling. Deadline var den 5/6 men jag var osäker på om jag fick lägga ut den innan den syntes på deras hemsida. NU finns den ju att beskåda inne hos dem och därför hoppas jag att det är okej att jag lägger upp den här inne också.

Tävlingen gick ut på att inspireras av en målning gjord av Carl Larsson som heter "De mina".
Min Layout fick således en "gammal o sliten" touch.

Här är målningen man skulle inspireras av:


Och här är min layout:


Jag har använt mig av:
Papper/ Cardstock: Bazzil Cs, Upsy Daisy Designs (Sweet slumber), MME ( Wild asapragus ), Creative Imaginations ( Narratives by Karen Russell)
Dekorationer: Rubons: MM (Beach- vit); Chipboardbokstäver: Heidi swapp; Scrappers floss: Karen Foster; Akrylfärg; Crystal brads: MM; Chipboard-swirl: Fancy pants; QK-fasteners; Loopy brad: Karen foster; Fluid chalk: Chestnut roan
Penna: Zig journal & title (brun)

Kommentarer
Postat av: Kanskesnart

WOW!! Va mycke nytt, fint det fanns att kika på här : ) Grattis till vinsten också! (med fångad av en stormvind LO:n)
Kram kanskesnart.
PS. Här är en till med massa soleksem (inge kul alls)

2007-06-11 @ 23:54:15
Postat av: Anonym

Guuuud, vilken snygg LO!!! Den måste du bara vinna med! (säger jag utan att ha sett de andra bidragen)

2007-06-13 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0