Jag vann!!!!!

Gick in på minneskatten.se igår och fick se att det var ju jag som hade vunnit deras skisstävling för maj. Sååå himla roligt. Har ju aldrig vunnit nån sådan tävling förut. Vann en scrappizutmaning en gång, men då var ju priset att man blev publicerad på första sidan. Det var ju inte helt fel det heller. Det var otroligt smickrande o jag kände mig otroligt stolt..
Sen vann jag faktiskt en tävling på en CC som scrappiz anordnade. Då gjorde jag en layout som inte fick innehålla några foton och jag visste exakt vad jag skulle scrappa om då. Jag gjorde en LO om händelser från året då min dotter föddes.

Extra roligt att vinna denna gång, var det eftersom jag scrappade om helt vanliga kort. En vardagshändelse. Annars är det ofta att layouter med "vackra" kort vinner, eller har jag fel??

Ja, ja roligt var det iaf ;-) Ser så fram emot att få shoppa ;-)

// Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0