Bidrag till Minneskattens majskiss...

Här är mitt bidrag till skissutmaningen på minneskattens blogg för maj månad.
Den handlar om att Ellen alltid vill stå bakom dammsugaren så fort den är igång, så att det blåser i ansiktet på henne. Jag vände lite på skissen så att placeringen av fotona skulle stämma in bättre.

Nu är det bara för Er att gå in på minneskattens blogg och rösta! :-)

image12

Jag har använt mig av:
Papper / Cs: Bazzil Cs, Urban Lily (mönstrat)
Dekortaioner: Knappar (Foof a´la), Bling-stenar (Heidi Swapp blingborders), Journal spots (Heidi Swapp), Scrappers floss (Karen Foster), Rub-ons (Minimarks A.C), Stickersbokstäver (Basic Grey)
Penna: Sakura Soufflé (vit), Faber-castell (svart)


//Åsa

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

röstat!

2007-05-31 @ 13:54:14
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Ein

Ska genast springa och rösta. =)

2007-05-31 @ 14:06:14
Postat av: loppan79

Å vilka härlig kort :-) och vilken fin lo!

2007-05-31 @ 21:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0