Önskas köpa / Sökes...

Snälla Ni, kan någon hjälpa mig!!

Jag ska som ni kanske redan vet på Syfestivalen imorgon (lördag). hade då bestämt mig för att uppsöka Magnolias monter för att köpa några av deras ursöta julstämplar på Tilda.
Men så läser jag inne på olika forum att Magnolia visst backat ur!!! Grrr så arg och besviken jag blev.
Jag vill INTE för allt i världen beställa från dem, eftersom jag inte vet om jag då kommer att få några stämplar skickade till mig :-(

Men så kom jag på den idén att Någon av Er kanske bor i närheten och kan köpa hos Magnolia åt mig, eller på deras mässa som kommer nästa helg??

Stämplarna jag söker är:
image103image104image106

Jag vill ha de helt omonterade oxå.

Eller vet ni någon annan butik som säljer just dessa?? fast då brukar de ju vara EZ-monterade, men skit samma ;-)

Kommentarer
Postat av: Fnyz/hanna

idag kom stämplarna jag beställde av dem, 3 veckor tog det ungefär. det var hon med bakplåten och hon nederst av de tre du vill ha. tänkte om du kanske skulle ta nån annan stämpel än henne om du vill för vi kan ju stämpla åt varandra.

2007-11-02 @ 12:39:33
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Jenny (jen82)

Jag vet att Skapa Hobby har sålt magnoliastämlar förut och Papprika också har jag för mig... Om du går på mässan imorn kan du kika hos dom, har du tur finns dom kanske där...

2007-11-02 @ 13:12:17
URL: http://www.jenny-h.blogspot.com/
Postat av: Smurfmamman

Format i Göteborg har dem... dock EZ monterade men endå :-)

2007-11-02 @ 17:08:33
URL: http://smurfmamman.blogg.se
Postat av: Annelie

Tydligen inte bara jag som får vänta på stämplar från Magnolia. Den 11/10 beställde jag mina och när jag ringde igår så fick jag svaret att de måste ha missat min beställning. Igen!!

Tyvärr har jag inga tips på butiker. Har själv beställt tilda med bakplåt m.fl.

Hoppas du hittar dem du letar efter.

2007-11-06 @ 10:13:12
URL: http://www.tigerfamiljen.se/mammelie
Postat av: Flickan P

stampelgarden.se har massor av magnolia stämplar! Har dock inte kollat om de har just de du söker. Jag blev överlycklig över deras utbud iallafall eftersom jag hört så mycket negativt om magnolia shoppen!

2007-11-09 @ 10:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0