Ännu ett bidrag till utmaningsresan...

Visar då mitt andra bidrag till scraputmaningens utmaningsresa. Blev så otroligt nöjd själv med resultatet och därför känns det extra hårt då man inte ens placerar sig på top10.

Lämna gärna en kommentar över vad NI tycker. Vill ju utvecklas som scrappare och som den självkritiker man är så tycker man ofta att ALLA andra gör så mycket läckra kreativa saker och en annans layouter bara känns blähäää.


Nåja man ska väl lyssna på dem som säger att man scrappar för sin egen skull, men man vill ju ändå få någon slags bekräftelse på att det man gör är bra, eller hur!?!

Här är iaf mitt bidrag som var på temat "Utveckling"

image96

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Bark

Åh, vilken vacker Lo, förstår att du är nöjd med den. Förstår även dina känslor. Har själv varit ute för att känna så denna veckan i swe:s hemlis denna veckan.

2007-10-09 @ 14:18:39
URL: http://minibark.blogg.se/
Postat av: Fnyz/Hanna

Den ÄR supersnygg åsa!! jag älskar denna LO och jag blev faktiskt riktigt chockad när jag inte såg dig på topp 10. Att min inte var med där var ju inte lika förvånande för den var jag ju itne ens nöjd med själv men denna!!

2007-10-09 @ 14:38:10
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: bitte71

Den är JÄTTEFIN - förstår att du är nöjd med den! Älskar blomman och swirlsen, kortet och färgerna är helt underbara!

2007-10-09 @ 15:12:35
URL: http://blog.bahnhof.se/wb86356
Postat av: Claudia79

Den här är verkligen superfin!!! Vet att det är svårt om man har börjat tänka på det, men försök att inte tro att det handlar om att du är en dålig scrappare; för det är du verkligen inte! tänk också på att det är väldigt många tävlande, väldigt många röstande= väldigt olika smak;-)

ANg taggningen så har jag nyss skrivit en sån grej på min blogg och även om jag är rätt mycket lustig tror jag folk börjar titta konstigt på mig om jag räknar upp 7 nya!!haha :-O ;-)

Ha det så gott, ochtack för kommentaren på min blogg! Höstkram//Frida

Postat av: carina

jag tycker verkligen om den här layouten, den är helt perfekt!!!

2007-10-11 @ 21:19:54
URL: http://carinalindholm.blogg.se/
Postat av: Weva

Hej! Vilka fina kort du gör! Jag kommer
från Söderhamn och brukar handla på Lilla Handaretsboden. Första gången blev jag handlingsförlamad ( då var asamia där) jag gick hem tomhänt! Men du har en väldigt trevlig och snäll
pappa! Vi
två har träffats en gång på en affär som hade utförsäljning i samma hus som Krokanen ( du vet, fiket (jag tror att det heter så)! Jag säger samma sak som då: Vilka fina kort du gör!
Ewa Nilsson, nybörjare! Här i Söderhamn finns inte en stämpel eller en stämpeldyna!

Ha en trevlig helg!

2007-10-12 @ 21:02:15
Postat av: Åsa/asamia

Åh så fin!!!!!!!

2007-10-13 @ 07:31:18
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: MiaS

Superfin layout! Absolut en LO att vara helnöjd med!!!

2007-10-13 @ 22:28:17
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0