Gaaaahhh...

...att man aldrig lär sig!!!! Jag är ingen snabbscrappare och att dessutom snabbscrappa två timmar inna deadline inför scraputmaningens utmaningsresa är ingen höjdare!!! Iaf blir resultatet skitdåligt. BLÄÄÄÄ!!!

Är så missnöjd med resultatet o dessutom så var jag stressad då jag fotade i mörkret, så jag glömde redigera LO:n i PS för att få bättre resultat. Layouten var ju jättemörk såg jag då de lagt upp den, men då var det ju för sent iaf :-(

Jag som var så nöjd med utmaningarna nr.2 och 3. Tur att jag är mer nöjd med den jag skickat in nu då (nr5). Ligger ju inte så himla bra till på sammanställningen ju, nr 34 :-( Halkade ner från plats 26 till 34 pg.a denna :-(

Ja, ja ni ska få se den, men jag lägger in den som liten bild som ni får klicka på ;-)



Ris och ros mottages tacksamt!!!

Tack för titten!
//Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0