Sparken...

Idag släppte min chef en bomb på jobbet. Jag fick nämligen sparken :-(
Efter att ha jobbat i en present- och inredningsbutik i stan i 6 år så är man helt plötsligt inte välkommen på jobbet längre. Min arbetskompis och jag fick en smärre chock. Vi har ju precis totalrenoverat på jobbet och stylat om hela butiken. Vi jobbade från 10 till 23 i ett flertal dagar i slutet av september. Totalt slet för vår chef bara för att vi tycker att det är så himla roligt och vi älskar att jobba ihop. Iaf jag o min arbetarkompis Pillan.
Nu vill inte Pillan vara kvar heller och frågan är väl hur länge hon får vara kvar och om butiken kommer att avvecklas. Vi fattar inte vad som pågår i chefens huvud!! Vad tänker hon med!?!

Just nu känns det inte alls roligt att man ska jobba ilag med chefen imorgon o sen jobba hela helgen, även söndag. Bara för att man varit sjysst mot chefen så att hon kan åka på "Ladies Night" i Sundsvall!!

Just nu känns livet bara BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Fnyz/Hanna

Hej gumman, förstår att du är chockad, känns som att hon väntat efter allt som varit tidigare när du började jobba å nu senast när hon behövde massa hjälp med ombyggnad innan hon berättade det här. Att dessutom, du ska jobba i helgen för att ställa upp för henne känns ju helt förjävligt. massa kramar till dig. Vi får träffas nån dag så vi kan prata ordentligt. kanske scrapkväll här nästa vecka? kramrkram

2007-10-25 @ 22:51:35
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Usch vad jobbigt! Förstår att du känner dig utnyttjad *KRAM*

2007-10-26 @ 19:23:18
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Malin

Nej, men fyyy! Vad fräckt och elakt... det måste kännas jättetungt.

2007-11-02 @ 12:48:21
URL: http://minimallasblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0