"Taggad"...

jag har blivit taggad eller tagen eller vad man säger på fin svengelska :-D av Hanna/fnyz


Här är reglerna:
1. länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att
de uppmärksammar att de blivit taggade!

Okej.......
1. Jag är oerhört rädd för småkryp.
2. Jag är inte musikalisk, men är en jäkel på att läsa noter ;-) (co-driver)
3. Däremot sjunger jag väldigt gärna högt för mig själv.
4. Jag tycker att andras fötter, förutom min dotters, är lite småäckliga!
5. Jag ääääälskar choklad och kan äta det i mängder.
6. Jag är fruktansvärt mörkrädd och hatar att gå runt och släcka ner alla lampor ensam i huset.
7. Jag har en liten fobi mot disktrasor, som jag kan tycka är mycket äckliga. Tar gärna en ny oanvänd om jag ex. ska torka av bordet på jobbet.

Dom jag taggar är;
claudia79
annika5064
cheri
Jo79
malin.d
skumpis
kikkan


Så där ja..."Upddraget utfört" ;-)

//Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0