Tredje utmaningen i utmaningsresan...

...är nu avklarad. Eller egentligen så är ju den fjärde oxå avklarad, men där inväntar vi röstningen som ska pågå fram t.o.m fredag, så den visar jag inte förrän nästa vecka. Vilket kanske är lika bra, då jag inte blev särskilt nöjd med den.

Hur som...denna tredje omgån så var temat metall. Man skulle således använda sig av metalliska dekorationer och/eller metallic färg. Eftersom jag inte äger sådan färg så höll jag mig enbart till de metalliska dekorationerna.

Jag gjorde (iaf enligt mig) en lite tuffar LO eftersom jag ville att metalldekorationerna skulle passa så bra in som möjligt. Och eftersom jag har en så söt liten dotter och inte en liten tuffing så blev temat svårare än jag hade trott. Jag hittade iaf kort på min dotter där hon åker 4-hjuling med sin farfar, vilket hon älskar.

Så jag skapade med dessa foton och använde mig utav papper från Basic Greys nya serie Pheripherry som jag tycker är lite "killiga".

Här är min layout (om ni inte redan listat ut vilken som är min ;-) )

image97

P.s. 1000000 tack till alla er som röstat på mig i utmaningsresan!!! Det betyder oerhört mycket!!!

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Elisabeth Coursell

Tjusigt!
Vilken kul idé att använda ett spänne :)

2007-10-15 @ 20:49:28
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: kikkan

Jättehärlig LO, gillar upplägget och pappersvalet...Snyggt!

2007-10-15 @ 21:12:40
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Elin/pylle

ååå så jag gillar den här den blev så bra.
Massor med kramar till dig.

2007-10-15 @ 21:49:29
URL: http://www.pylle.blogg.se
Postat av: Claudia79

Ååå superfin LO!! jag gillar den verkligen jättemycket...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0