Nytt från mig...

...har faktiskt gjort färdigt några layouter och fotat. Har ytterligare två som väntar på att fotas men de tar vi senare ;-)

Här är en som är en del av en layout jag gjort tidigare

image91

Såg nu att den blev dåligt fotad, men solen ville envist lysa den här dagen då jag fotade ;-)

Anledningen till de få dekorationerna är att det är lite mer på motsvarande sida, som är denna:


Det är mao en dubbel :-D

Sen har jag även gjort en layout med superfina kort på Ellen och Pylles dotter Ester. Det är Pylle/ Elin som fotatde dem på midsommaraftonen och visst är de underbart söta!?!

image93

Som vanligt får ni mer än gärna lämna en kommentar om vad ni tycker!

Nu ska jag själv krypa ner under en filt på soffan med en kopp te så kanske det onda i halsen samt min besvärliga hosta ger med sig :-S

Tackar för titten!!

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Elin

ååå gud så fin den blev Blommor helt underbar åå så roligt att du scrappat korten från mig. Roligt att se vilka olika resultat det kan bli med samma kort. Det blev jätte bra att bara döpa den till Blommor. God natt vännen.

2007-09-21 @ 22:35:09
URL: http://www.pylle.blogg.se
Postat av: Pampam

Tre helt underbara LO:s!

2007-09-23 @ 22:26:25
URL: http://pampam.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Underbar....helt otroligt underbar! Gillar dina papper och dekos och allt!

2007-09-30 @ 15:56:06
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0