Skapat...

Jag har skapat. Känner mig faktiskt liiite produktiv :-) Var ju "duktig" då Scraputmaningen körde sin utmaningsresa o gjorde då minst 1 Lo / vecka. Men sen tappade jag liksom orken. 10 veckor var lite drygt o jag hoppade faktiskt den sista veckan, så för mig blev det end. 9 bidrag gjorda.
Men nu har jag skapat igen o ytterligare en (en dt-Lo) är nästan klar :-) Dessutom gjorde jag ju ett bidrag till Jommas Lilla krypin oxå, men där är ju inte omröstningen klar så det är väl bäst att inte visa den än ;-)

Har ju en stooor korthög med kort som ska scrappas så det är väl tur att jag börjat sätta lite fart. Snart är det ju dags för ett nytt år och med det oxå ett nytt familjealbum, det för året 2008.

Här är iaf layouten, som f.ö. handlar om dotterns första (o hittills enda) frisörbesök, då hon var knappt 1,5 år. Med tanke på min stundande arbetslöshet o att det numer kostar över 200 kr att klippa henne så lär det dröja med frisörbesök i framtiden. "Morsan" ska istället ta fram saxen ;-) Frisörsaxen denna gång, inte scrap-saxen ;-)

image120

Har använt papper från Basic Grey ( Stella Ruby, Recess) samt Crate (Crush coll.)
Dekorationer är: Chipboardhjärta (Heidi Swapp), Filtband (Queen & Co.), Rubons (MME), Journalingcard (7gypsies), Scrappers floss, Chipboard-thickers ( American Crafts), Qk-bokstäver (metro), Photo anchor (7gypsies), Fluid chalk( Charcoal), div. band och garn.

Ge mig lite ris eller ros...SNÄLLA!!!

// Åsa

Kommentarer
Postat av: Fnyz/hanna

den blev ju jättebra! så varm å härlig i färgerna. ska jag komma på både lite ris å ros idag då eftersom du ber om de...
gillar hela matchningen med papper och dekos å kort, perfekt rubrik och snyggt upplägg på LO:n. jag hade velat ha ordet ordentligt 5mm längre åt vänster så både ett och ordentligt var ovanför kortet :-D det var det enda ris jag kom på ;-)

2007-12-10 @ 20:17:41
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Willea

Ja, jag kommer då inte på något ris alls :) - en jättevacker LO! Mysiga, lite murriga, färger och dekos som lyfter LO´n fint. Kul att fota första besöket hos frisören - ska jag komma ihåg när det är dotterns tur (klipper själv än så länge - det blir inte så jämnt, men billigt ;)

2007-12-10 @ 20:55:18
URL: http://www.willeasscrap.blogspot.com
Postat av: kikkan/Lotta

Jättefin LO, härliga murriga färger. Kul att fota första frisörbesöket. Tyvärr har jag aldrig gjort det,
men ångrar det nu.....

2007-12-10 @ 22:33:44
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com
Postat av: Elin/pylle

Ja kaninte heller komma på nå ris tycker den är underbar. Jag har fått för mig att du scrappat dom här korten redan men det är nog bara så att du visat dom på msn. Kram

2007-12-11 @ 19:27:21
URL: http://www.pylle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0