På bröllop

Var på bröllop i lördags o passade på att provfota med min nya kamera :-)

Här kommer ett litet smakprov på brudens frisyr ;-)

image46

Så underbart roligt att kunna få fina foton med bra skärpedjup utan att behöva stå 30 cm från objektet o använda sig av macrofunktionen ;-)

O här har ni mig o min familj

image47

Detta var sent på kvällen så därav dotterns pyjamas ;-)

Notera att fotona är tagna utan blixt. Ställde in längre slutartid bara. O... "voila"... vad bra det blev!

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Jo

Men sluuuuta! Oj vad fina... bara genom att titta och knäppa.... *stön* Vill ha!!

2007-07-23 @ 22:35:20
URL: http://joscrapblogg.blogspot.com/
Postat av: kikkan

Härligt med en så bra kamera...
Du har blivit Tagged av mig.....kika in i min blogg...

2007-07-25 @ 11:04:34
Postat av: Fnyz/Hanna

du är "tagen" av mig med ;-) kolla min blogg

2007-07-25 @ 20:32:50
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0