Åsså en ny layout

Japp jag har skapat! Trots att det varit midsommar med allt vad det innebär ;-)
Fast ska jag vara ärlig så gjorde jag denna layout klar da´n före midsommarafton. Layouten är gjord efter skissen på swe-bloggen för v.24. Blev så förtjust i den som claudia79 gjort så jag tänkte först lifta henne, men så kom jag ju på att jag kunde göra min egen tolkning av skissen ;-)
Var på en "miniscrapträff" hos Hanna/Fnyz på onsdagen. Gjorde denna nästan helt klar då. Det vara endast några finjusteringar kvar till dagen efter. Men sen ska man ju fota oxå, det är det som tagit lite tid.
Men, men...den som väntar på nå´t gott heter det ju ;-)

Här är den iaf och som vanligt är det ris eller ros som gäller, så kommentera nu!!! :-D

image24

Scrappar fortfarande "gamla" kort. Försöker att komma i takt så att jag kan beställa lite nytagna foton. Med nytagna menar jag foton tagna från maj och framåt ;-)

Jag har använt mig av:
Papper/ Cardstock: Bazzil Cs, Basic Grey (Gypsy och Sophie)
Dekorationer: Thickers-bokstäver (American Crafts), Stickers-bokstäver (Ki Memories), Blommor: Heidi swapp ( stor gul), You do (svart), Prima (små blommor, gula o rosa) Knappar (Foof a´la), Floss (Karen Foster), Label holder (MM), OK-swirls, sidenband, Fluid chalk (Charcoal), Hjärtan ritade o utklippta för hand, egenhändigt gjord minitag

Kommentarer
Postat av: Ein

åååå så avis jag är att jag inte kunnde vara med.
Den här lon är super duper fin gillade allt på den.
Kramis

2007-06-26 @ 20:48:21
Postat av: Sosofofie

Ohh så snygga blommor med swirls! Passade riktigt bra till! Snyggt.

2007-06-26 @ 21:05:49
URL: http://sosofofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0