Jag har blivit utmanad!

Jag har blivit utmanad av kikkan, bitte71 o Sosofofie

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir ?tagna? ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit ?tagna? och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag är oerhört pedantisk, iaf när det kommer till den ordningen jag vill ha här hemma. Möblerar ofta om i skåpen efter att maken eller nån annan plockat ur diskmaskinen, viker om tvätten o hänger tavlorna raka etc.

2. Jag är löjligt rädd för småkryp. O då menar jag de flesta småkryp. Värst är dock spindlar! Försöker att bli bättre så att jag inte ska skrämma min dotter, men det går väl si så där.

3. Jag ogillar att ta i andras disktrasor! Vet inte varför, men jag har väääldigt svårt för det.

4. Jag har en smärre fotfobi. Med det menar jag att jag inte tycker om att ge andra, förutom min gosiga dotters underbara lena fötter, en fotmassage.

5. Jag är oerhört tankspridd o glömsk. Vet att jag en gång for från mina föräldrars hus o hem till min lägenhet, som låg 1,5 mil bort. Då jag kom dit visade det sig att jag hade mina lägenhetsnycklar hos mina föräldrar.

6. Jag skulle aldrig...iofs ska man aldrig säga aldrig...bada naken om det inte var så att det endast var jag och maken och jag med säkerhet visste att ingen kunde se oss.  Jag är nog den enda (iaf som jag vet) som bangat när det kommit till sena/nattliga nakenbad vid sommarfester

Nu utmanar jag:  MammaTillAmyLee, Inafia, jen82, mystjejen och Asamia..Lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0