Scrapliftat Pylle/Elin...

En kompis till mig kom hit igår kväll för att scrappa. Det var superkul. Vi scrappade o fikade på nybakt kladdkaka...MUMS!!
Och jag överträffade mig själv tror jag! Jag lyckades med konsten att scrappa en Lo på lite drygt 2 timmar :-o Det har nog inte hänt sen...hmmm....minns inte. Det har nog aldrig hänt tidigare ;-) Att det hände kan till viss del bero på att jag scrapliftade en av Pylles superfina LO:s.

Jag scrappade om  Esters (Pylles dotter och Ellens kompis) 1-års dag. Idén till scrapliften fick jag av fnyz/ Hanna. Hon scrapliftade nämligen en av mina Lo:s då hon scrappade om Ellens födelsedag. Och då hon scrappade om Esters födelsedag scrapliftade hon Pylle/ Elin. Det tyckte jag var en rolig idé så jag gjorde likadant. :-)

Här är min liftning
image16

Jag har använt mig av:
Papper/ CS: Bazzil Cs, Urban Lily
Dekorationer: Jigsaw Alpha (Making Memories), Journal spots (Heidi Swapp), Öljett (Provo craft), Zick Zack-band, Bomullsband, Häftklammrar, Fluid Chalk (Charcoal), Akrylfärg
Penna: Sakura Soufflé (vit), Faber-castell (svart)
Pilen är fastsatt med 3-D kuddar

Kommentarer
Postat av: Sydskåning

Åh, vad läckert med det orangea mot den svarta bakgrunden! Supersnyggt :-D

2007-06-01 @ 21:08:46
URL: http://www.scrapmom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0