Jag har blivit scrapliftad!

Jag tycker att det är så himla roligt att bli scrapliftad. Det känns för mig som om jag får en massa beröm för det jag gjort. Den som liftar mig har ju blivit inspirerad till att skapa utefter det jag har gjort först. Ni förstår nog hur jag menar.
Iaf så var det Hanna/ fnyz som denna gång blivit inspirerad av en Lo som jag gjort och gjorde då en egen tolkning. Dessutom handlade hennes Lo om min dotters 1-års dag :-) Kan det bli bättre ;-) Nu gäller det ju bara för mig att scrappa min dotters 1-års dag. Hanna hann ju före mig!

Här kommer först min Loimage10

Sen kommer Hannas/ fnyz tolkning
image11

Supersnygg blev den!!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0