Nytt från mig!

Har faktiskt lyckats knåpa ihop en ny Layout, hör och häpna!! ;-) Och det tog knappt en vecka dessutom att få den klar. Jag börjar nästan bli en snabbscrappare ;-)

Har en stooor bunt med foton här hemma, som bara väntar på att få bli scrappade. Så det var lika bra att tjuren vid hornen. Jag började med korten på min dotter och några ur hennes ena mammgrupp. japp ni läste rätt...ena mammagrupp. Tänker inte dra den historien just nu om varför vi är med i två st grupper, men men.

Där vi bodde förut, innan vi flyttade långt ut på vischan och blev av med bredband, så var traditionen att man klär ut sig (barnen då) på fettisdagen, ni vet...dagen då man äter semlor.
Sen går man runt i samhället och får godis o leksaker i butikerna. Det är nästan som att gå påskkärring, förutom att man får klä ut sig till precis vad man vill.Och dessutom kallas det för att man är Fettisdagsgubbe.

Nåväl, i 20 graders kyla klädde vi på oss och barnen för att gå en runda. Vi mammor var naturligtvis Inte utklädda, däremot var våra döttrar enormt söta.
Vi hade en "Pippi Långstrump", en "Dalmatiner", "Bamses farmor" och en "Prinsessa".
Självklart var det Ellen som var prinsessan ;-)

Eftersom jag inte frågat föräldrarn till de andra supersöta flickorna är deras ansikten
Här är LO:n

image14

Jag har använt mig av:
Papper / CS: Bazzil Cs ( Blå och röd), Bazzil scalloped, Basic Grey (Dasher)
Dekorationer: Fluid chalk (Charcoal), Scrappers floss (Karen Foster) Foam stamps-swirl (Heid Swapp), QK-bokstäver (Metro), Hålpunch
Penna: Sakura Soufflé
Journalingen är utskriven på datorn

Kommentarer
Postat av: Ein

ÅÅ den blev ju super bra vännen gjortde susen men doddlingen. Kram

2007-05-31 @ 14:05:34
Postat av: Jenny

Tyckte den var supersnygg! Gillade verkligen allt!

2007-05-31 @ 16:10:13
URL: http://www.jenny-h.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0