Välkommen till min nya blogg!

Vad roligt att just DU har hittat hit :-)
Här kommer jag att ventliera mina tankar o funderingar kring det mesta. Men främst kommer jag att använda denna blogg till att visa er mina scrapalster.

Vem är jag då??
Jo jag är asali, i alla fall i scrapvärlden ;-). Annars heter jag Åsa o bor med min familj (bestående av make o dotter) på vischan. Jag har scrappat "på riktigt" sen januari 2006. Gjorde några tafflande försök under våren 2005 oxå, men det albumet visar jag enbart för mina trognaste vänner :-D

Jag har levt i 2 månader utan bredband nu, efter att haft bredband i 5 år. Lovade mig själv att så fort vi fick bredband igen så skulle jag "bli med blogg". Så äntligen idag kom det efterlängtade brevet med posten där det stod att NU, nu så var det färdigt att koppla upp sig. Sagt o gjort...nu är jag här ;-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen tillbaka till datorn värld vännen har saknat dig här på nätet.
Roligt att du också skaffat dig en blogg: Kram

2007-05-29 @ 15:15:54
Postat av: Fnyz/Hanna

wiihiii, va kul med en till blogg att följa :-D

2007-05-29 @ 18:17:23
URL: http://fnyz.blogg.se
Postat av: Malin

Hej vännen!
kul med en blogg! Vad mycket fina alster du skapat!

2007-05-31 @ 08:07:23
URL: http://litensysteryster.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0