Ytterligare en till Dt-layout

Så har jag skapat ännu en till Dt-Lo till Scrapbookbutiken.se. Även denna var med i scraputmaningens utmaningsresa.
Blev faktiskt oerhört nöjd med denna, även om den inte hamnade bland top 10 i utmaningsresan.

image117

Jag har använt pappret "Bloss" från Urban Lily som grund, remsorna är av pappret "Audry" från cosmo cricket och rubriken är letterstickers från Basic Grey - Blush. I övrigt har jag använt svarta mini brads från American crafts, floss och blommorna är got flowers deux-pink från Prima. Allt material finns naturligtvis i shoppen oxå ;-)

Blev inspirerad av webmosterhelene till att använda en tag på Lo:n. Jag som precis köpt en cuttlebug och har Reva-diesen med just Tags kunde ju snabbt o enkelt få en stor tag på min Lo oxå :-D

// Åsa

Kommentarer
Postat av: Fnyz/hanna

"I övrigt har hon använt svarta mini brads från " ska va jag va ;-) men det är ju bra att du är nöjd med mina beskrivningar :-P

2007-11-26 @ 00:09:52
URL: http://fnyz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0